loading...
نگین فایل22
س بازدید : 126 چهارشنبه 14 تیر 1396 نظرات (0)
مبانی نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های شخصیت و بازی های رایانه ای (فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-نظریه-ها-و-دیدگاه-های-شخصیت-و-بازی-های-رایانه-ای-(فصل-دوم) بازی، مهم ترین و اصلی ترین فعالیت کودک است.کودک انواع مهارت های آموزشی و اجتماعی را ناخودآگاه از طریق بازی می آموزد. برخی صاحب نظران، بازی های رایانه ای را جزء اسباب بازی ها می دانند و برخی آن را صورت های جدیدی از بازی می دانند که برای انجام آن از اشکال مختلف تکنولوژی استفاده می شود...دانلود فایل

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1302
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 25
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,389
  • بازدید ماه : 2,296
  • بازدید سال : 29,442
  • بازدید کلی : 313,946
  • کدهای اختصاصی